F1-FC
Hányan vagyunk jelenleg
hit counters
 
Főmenü

Főoldal
F1-es hírek
F1-es videók
F1-es naptár
A versenyzőkről
A csapatokról
Fórum
Itt hirdess!!
Írj nekem!
Viccek
Forma1-es játék letöltések (ÚJ!!)
Támogasd az oldalt!
Honlaptérkép

 
F1-es képek

2005
2006
2007
2008
2009
2010

 
A versenypályákról egyenként

Idei futamok:

Ausztál GP
Maláj GP
Kínai GP
Bahrain-i GP
Spanyol GP
Monaco-i GP
Török GP
Brit GP
Német GP
Magyar GP
Európa GP
Belga GP
Olasz GP
Szingapúri GP
Japán GP
Brazil GP
Abu Dhabi GP


Nem idei futamok:

Amerika-i GP
Német GP
San Marino-i GP
Kanada-i GP
Francia GP

 
Link ajánló
 
Hányan voltunk:
Indulás: 2005-01-29
 
Ez legyen a kezdőlapom

Beállítás kezdőlapnak

 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Pont versenyek

Az Egyéni VB (katt a versenyzőkre):

Hely Név Pont
1.

Fernando Alonso

246p
2.

Mark Webber 

238p
3.

Sebastian Vettel 

231p

4.

Lewis Hamilton 

222p
5.

Jenson Button

199p
6.

Felipe Massa

143p
7.

Nico Rosberg 

130p
8.

Robert Kubica

126p
9.
Michael Schumacher 72p
10.

Rubens Barrichello

47p
11.

Adrian Sutil

47p
12.

Kamui Kobayashi

32p
13.

Nico Hülkemberg

22p
14.

Vitantonio Liuzzi

21p
15.
Vitalij Petrov 19p
16.

Sébastien Buemi

8p
17.
Pedro de la Rosa 6p
18.
Nick Heidfeld
6p
19.
Jaime Alguersuari 3p
20.
Heikki Kovalainen 0p
21.
Timo Glock 0p
22.
Bruno Senna 0p
23.

Jarno Trulli

0p
24.
Lucas di Grassi 0p

 

A Konstruktörői VB (katt a csapatokra):

 

Hely Név Pont
1.

Red Bull

469p
2. McLaren 421p
3.

Ferrari 

389p
4. Mercedes GP  202p
5.

Renault

145p
6.

Williams

69p
7.

Force India

68p
8.

BMW-Sauber

44p
9.

Toro Rosso

11p
10.

Virgin

0p
11. Lotus 0p
12. Hispánia GP 0p

A 2006-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2007-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2008-as év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2009-es év egyéni és konstruktőrői pontversenye

 
Szavazz!
Felmérés:
Milyen az oldal?

Király
Elmegy
Rossz
 
Speciális 3.
 
My stat

 
Látogatói adatok
 
Február (2010)
Február (2010) : Hamilton zárta az élen az első hetet Jerezben

Hamilton zárta az élen az első hetet Jerezben

Bálint  2010.02.15. 18:11

Erre a hétre befejeződött a Forma-1-es csapatok tesztje Jerezben. Az időjárás szebbik arcát mutatta szombaton, a néhány óra után felszáradó pályán a munkába állított tíz pilóta sokat autózhatott, a többség hosszú etapokat teljesített. A hajrában Lewis Hamilton már a köridőkre koncentrált, aminek eredményeként a hét legjobb eredményével a lista élén végzett.


Szombat reggel, a hét utolsó tesztnapján hét fok, szitáló eső és vizes aszfalt fogadta a Forma-1-es pilótákat Jerezben. A többségnek bizonyára nem sok kedve volt kihajtani a helyenként víz alatt lévő pályára, de a munka nem állhatott meg, a szezonrajt (március 14-én lesz az első verseny) vészesen közeledik.

Bő tíz perccel a gyakorlás megkezdése után az első mért kör is megszületett, a pálya állapotáról mindent elmond az a tény, hogy Felipe Massa kis híján 10 másodperccel maradt el a hét eddigi legjobb eredményétől, amit Jaime Alguersuari futott pénteken (1.19.919) száraz aszfalton.

A pálya idővel egyre jobb állapotba került, és a csapatok számára a legfrissebb időjárási jelentések is egy örömhírrel értek fel, hiszen újabb esőt nem jósoltak a folytatásra, így jó esély volt rá, hogy a pálya teljesen felszárad.

Reggel még finoman szólva sem voltak ideálisak a körülmények


Bő egy órát kellett várni az első piros zászlós eseményre, a napot egy hosszú etappal (22 kör) kezdő
Sebastian Vettel Red Bull RB6-osa állt meg a pályán műszaki probléma miatt.

A körülmények egyre jobbak lettek, két és fél órával a rajt után a bátrabbak már slick gumikra váltottak, elsőként Massa és
Adrian Sutil (Force India) vállalta be a sima futófelületű gumikat. A brazil egyre jobb köridőket produkált (már 1:24 alatt járt), így a többiek számára is egyértelművé vált, elérkezett a slickek ideje.

Már bőven elmúlt dél (magyar idő szerint kilenckor kezdődött a teszt), amikor a
Virgin először pályára küldte Lucas di Grassit, így a tízedik csapat is megmutatta magát szombaton. Az újonc brazil rövidesen túlszárnyalta eddigi legtermékenyebb napjukat, ami persze nem volt nehéz, hiszen eddig csapattársa, Timo Glock csütörtöki 11 körös teljesítménye volt a házi csúcs.

Az edzést másodszorra Massa miatt kellett megszakítani, a
Ferrari F10 egy hosszú etap után állt meg a pályán (a brazil ma összesen 160 kört tett meg), majd nem sokkal később Michael Schumacher Mercedesét kellett a bokszba vontatni. Komoly probléma biztosan nem volt egyik autóval sem, hiszen néhány perc után mindketten újra a pályán száguldhattak. Minden bizonnyal mindketten azért álltak meg, mert kifogytak az üzemanyagból. Nem holmi felelőtlenség történt, hiszen pénteken a Mercedes GP Rosberggel már eljátszotta ugyanezt, a mérnökök ugyanis kíváncsiak arra, meddig bírja az autó. Ennek idén különösen nagy jelentősége lesz, hiszen a futam alatt a csapatok nem tankolhatnak, így pontosan tisztában kell lenniük a versenygépeik fogyasztásával.

Közben
Rubens Barrichello már közel járt ahhoz, hogy egy perc 20 másodperc alá szorítsa a köridőt, a pálya tehát egyértelműen egyre jobb állapotba került. Az utolsó órában már Sutil volt a mezőny leggyorsabb tagja, a német folyamatosan megjavította a napi legjobb köridőt. Mégsem ő zárt az élen, mivel az utolsó percekben Lewis Hamilton átvette a vezetést, majd következő körében rögtön meg is javította saját legjobbját. A McLaren-Mercedes világbajnoka végül 1:19.583-mal, a hét legjobb eredményével az első helyen fejezte be a mai gyakorlást.

Barrichello újabb eredményes és problémamentes napot zárt a
Williams FW32-essel, ideje alapján pedig az előkelő harmadik helyen zárt. A Renault-nál sem lehet ok panaszra, műszaki probléma nem hátráltatta Robert Kubicát.

A három "edzésmegszakító", Schumacher, Vettel és Massa egy bolyban zárt, megelőzve a nyolcadikként rangsorolt Pedro de la Rosát, aki 105 kört tett meg zökkenőmentesen
BMW Sauberével.

A Virgin a nyögvenyelős kezdés után végre eredményes napot tudhat maga mögött, di Grassi 63 körrel fejezte be a napot, hátránya pedig már csak bő 3 másodperc volt az éllovasokkal szemben - a korábbi napokon sokkolónak tűnő 17 másodpercekhez képest ez mindenképpen előrelépés.

A lista alján Alguersuari zárt. A spanyol esete is jól példázza, hogy a teszteredményeket mennyire érdemes komolyan venni. A 19 éves spanyol egy nappal korábban Toro Rossójával még az élen feszített, ma pedig bő négy másodperccel lassabb volt, mint pénteki önmaga. Biztosan nem azért, mert az éjszaka elfelejtett vezetni, egyszerűen csak ennyit jelentenek a különböző beállítások és üzemanyagszintek.

A pilótákra néhány nap pihenő vár, legközelebb jövő héten szerdán kell autóba ülniük. Addig a mérnököknek is lesz idejük az elmúlt négy napban begyűjtött adatok elemzésére, és elvégezhetik a szükséges módosításokat is az autókon.

A szezonrajt előtt hivatalosan még nyolc tesztnap van hátra, a jövő heti négynapos jerezi blokkot egy hasonló hosszúságú barcelonai felkészülés követi február utolsó hetében.


Teszteredmények, Jerez, 2010. 02. 13.:



Pilóta Csapat Modell Köridő Hátrány Különbség
az előzőhöz
Kör
1 L. Hamilton McLaren-Mercedes MP4-25 1:19.583 -.--- -.--- 113
2 A. Sutil Force India VJM03 1:20.180 +0.597 +0.597 84
3 R. Barrichello Williams FW32 1:20.341 +0.758 +0.161 90
4 R. Kubica Renault R30 1:20.358 +0.775 +0.017 85
5 M. Schumacher Mercedes W01 1:20.613 +1.030 +0.255 84
6 S. Vettel Red Bull Racing RB6 1:21.203 +1.620 +0.590 90
7 F. Massa Ferrari F10 1:21.485 +1.902 +0.282 160
8 P. de la Rosa BMW Sauber C29 1:22.134 +2.551 +0.649 105
9 L. di Grassi Virgin VR-01 1:22.912 +3.329 +0.778 63
10 J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:24.072 +4.489 +1.160 98




 
Mindent a Forma1-ről

A Forma1-ről
Zászlók

Egy versenyhétvége
A világbajnokságok
Nagydíjak
Csapatok
Versenyzők
Hol közvetítik?
A Forma1 költségei
A Forma1 kisokos
A Forma1 szótár

 
Forma1 történelem

F1 történelem
(1950-2006)

Nagy köszönet az F1hírek.hu -nak

 
Tesztek 2010-2011
 
Bemutatók

Bemutatók 2010:

 
A honlap indulása ennyi ideje volt:
 
Visszaszámláló

The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A pályák 2010-ben:

A 2010-es idény helyszínei:

 

/ Név Helyszín Időpont
1. Bahrein Bahreini GP
Manama Március 14.
2. Ausztrália Ausztrál GP
Melbourne Március 28.
3. Malajzia Maláj GP
Sepang Április 4.
4. Kína Kínai GP
Sanghai Április 18.
5. Spanyol Spanyol GP
Barcelona Május 9.
6. Monaco GP
Monaco Május 16.
7. Török Török GP
Istambul Május 30.
8. Kanadai GP
Montreal Június 13.
9. EU Európai GP
Valencia Június 27.
10. UK Brit GP
Silverstone Július 11.
11. Germany Német GP
Hockenheim Július 25.
12. Magyar Magyar GP
Mogyoród Augusztus 1.
13. Belgium Belga GP
Spa Augusztus 29.
14. Italy Olasz GP
Monza Szeptember 12.
15. Szingapúr Szingapúri GP
Szingapúr Szeptember 26.
16. Japán Japán GP
Suzuka Október 10.
17. Koreai GP
Jeonnam Október 24.
18. Brazil Brazil GP
Interlagos November 7.
19. UAE Abu-Dzabi GP Yas Land November 14.

 

 
Kereső
G-Portal kereső

 

Szoftverkereső

 
Szavazz!!
Felmérés!
Ki lesz a 2010-es világbajnok?

Jenson Button (28 / 31%)
Rubens Barrichello (1 / 1%)
Sebastian Vettel (18 / 20%)
Mark Webber (10 / 11%)
Kimi Räikkönen (3 / 3%)
Lewis Hamilton (6 / 7%)
Felipe Massa (6 / 7%)
Fernando Alonso (14 / 16%)
Nico Rosberg (2 / 2%)
Vagy valaki más (2 / 2%)

Szavazatok száma: 90

Létrehozás időpontja:
2009-10-23 13:04:09

Szavazás lezárva:
2022-08-15 15:36:58


Lezárt szavazások
 
Az utolsó módosítás ideje:
 
Üdvözöllek!
 
Az idő
 
Chat
 
Forma1-es versenyők honlapjai
 
Az F1-es csapatok honlapjai
 
A-stat számláló
 
Honnan jöttek a látogatók
 
Valuta váltó


=
 
Innen jöttek a látogatók
free counters
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?