F1-FC
Hányan vagyunk jelenleg
hit counters
 
Főmenü

Főoldal
F1-es hírek
F1-es videók
F1-es naptár
A versenyzőkről
A csapatokról
Fórum
Itt hirdess!!
Írj nekem!
Viccek
Forma1-es játék letöltések (ÚJ!!)
Támogasd az oldalt!
Honlaptérkép

 
F1-es képek

2005
2006
2007
2008
2009
2010

 
A versenypályákról egyenként

Idei futamok:

Ausztál GP
Maláj GP
Kínai GP
Bahrain-i GP
Spanyol GP
Monaco-i GP
Török GP
Brit GP
Német GP
Magyar GP
Európa GP
Belga GP
Olasz GP
Szingapúri GP
Japán GP
Brazil GP
Abu Dhabi GP


Nem idei futamok:

Amerika-i GP
Német GP
San Marino-i GP
Kanada-i GP
Francia GP

 
Link ajánló
 
Hányan voltunk:
Indulás: 2005-01-29
 
Ez legyen a kezdőlapom

Beállítás kezdőlapnak

 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Pont versenyek

Az Egyéni VB (katt a versenyzőkre):

Hely Név Pont
1.

Fernando Alonso

246p
2.

Mark Webber 

238p
3.

Sebastian Vettel 

231p

4.

Lewis Hamilton 

222p
5.

Jenson Button

199p
6.

Felipe Massa

143p
7.

Nico Rosberg 

130p
8.

Robert Kubica

126p
9.
Michael Schumacher 72p
10.

Rubens Barrichello

47p
11.

Adrian Sutil

47p
12.

Kamui Kobayashi

32p
13.

Nico Hülkemberg

22p
14.

Vitantonio Liuzzi

21p
15.
Vitalij Petrov 19p
16.

Sébastien Buemi

8p
17.
Pedro de la Rosa 6p
18.
Nick Heidfeld
6p
19.
Jaime Alguersuari 3p
20.
Heikki Kovalainen 0p
21.
Timo Glock 0p
22.
Bruno Senna 0p
23.

Jarno Trulli

0p
24.
Lucas di Grassi 0p

 

A Konstruktörői VB (katt a csapatokra):

 

Hely Név Pont
1.

Red Bull

469p
2. McLaren 421p
3.

Ferrari 

389p
4. Mercedes GP  202p
5.

Renault

145p
6.

Williams

69p
7.

Force India

68p
8.

BMW-Sauber

44p
9.

Toro Rosso

11p
10.

Virgin

0p
11. Lotus 0p
12. Hispánia GP 0p

A 2006-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2007-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2008-as év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2009-es év egyéni és konstruktőrői pontversenye

 
Szavazz!
Felmérés:
Milyen az oldal?

Király
Elmegy
Rossz
 
Speciális 3.
 
My stat

 
Látogatói adatok
 
Február (2010)
Február (2010) : Webber újra az élre röpítette a Red Bullt

Webber újra az élre röpítette a Red Bullt

Bálint  2010.02.25. 15:54

Kivirult az égbolt Jerezben, így érthető módon a csapatok és a pilóták munkakedve is megjött. A legszorgalmasabb a williamses Nico Hülkenberg volt, míg a leggyorsabb időt (egyben a másfél hete tartó jerezi tesztsorozat eddigi legjobb idejét) Mark Webber repesztette a Red Bull-lal. Vettel szerdai elsősége után tehát most a csapattárs is az élen tudott zárni.


Péntekre nemcsak az időjárás, de a mezőny is csaknem teljesen kicserélődött Jerezben. A csütörtökön látott pilóták közül egyedül a finn Heikki Kovalainen nyüstölte tovább pénteken is a Lotust - bánatára hasonló sikerrel. Ma is csak bő fél óra kellett neki ahhoz, hogy először csalja elő a teszt megszakítását jelentő piros zászlós jelzést, igaz, ezúttal önhibáján kívül. A Lotusban a kuplung hibásodott meg, ami miatt Kovalainen egészen délig újabb kényszerpihenőre kényszerült.

Ami a többieket illeti, Fernando Alonso (Ferrari), Mark Webber (Red Bull Racing), Kobajasi Kamui (Sauber), Jenson Button (McLaren), Robert Kubica (Renault), Jaime Alguersuari (Toro Rosso), Nico Hülkenberg (Williams) és Lucas di Grassi (Virgin) egyaránt először foglalhattak a héten helyet versenygépükben. Őket tehát akár a szerencse gyermekeinek is mondhatjuk, mivel sikeresen elkerülték az esőt, és pont akkor vették át csapattársaiktól a munkát, amikor a nap kisütött, és az érdemi munka megkezdődhetett.

A tizenegy fős mezőnyt még két német pilóta tette teljessé, a hétszeres világbajnok
Michael Schumacher (Mercedes GP) és Adrian Sutil (Force India) a szerdai napot követően ülhettek ismét versenyautóba.

Az éjszaka során még végig zuhogott az eső, így a pénteki teszt reggel nyolcas kezdésekor még volt némi víz a pályán, ám a korábbi napoktól eltérően tiszta kék égbolt csábította munkára a versenyzőket, akik pár perc elteltével meg is ejtették első installációs köreiket.

Az első mértkör Michael Schumacher nevéhez fűződött, míg fél óra elteltével az élen Alonso és Button diktálták a tempót, ám 1:27 perces köridőik még mindig jó nyolc másodperccel maradtak el
Lewis Hamilton múlt heti leggyorsabb idejétől. A körülmények tehát még mindig messze voltak az ideálistól.

Ráadásul, 36 perc elteltével Kovalainen Lotusa harcképtelenül állt meg a pályán, ami miatt piros zászlós jelzés lépett érvénybe, ami a mezőny többségének első komolyabb pályán töltött etapját félbeszakította.

Mintegy húsz perc elteltével, immár ragyogó napsütésben folytatódhatott a munka, és a javuló körülményekkel az időeredmények is fokozatosan javultak. A megszakítást követően Schumacher hajtott ki elsőként a pályára, és rögtön első gyorskörével át is vette a vezetést, igaz, nem sokáig.

Schumi néha bejelentkezett az élre, végül ötödikként zárt


Rövid idő leforgása alatt Webber, Alonso, majd Button váltották egymást az élen, és a világbajnoki cím védője már 1:23-as köridőt futott, ami azonban még mindig négy másodperccel maradt el Hamilton múlt heti idejétől.

A köridők további fejlődésének átmenetileg egy bő félórás piros zászlós kavalkád szabott gátat - előbb di Grassi parkolt le műszaki hiba miatt a Virginnel, majd Kobajasinak nem sikerült teljesítenie legelső körét a tesztnapon, szintén technikai meghibásodás miatt. Az eddig a tesztek során biztató formát mutató Sauber számára tehát pocsékul kezdődött a mai nap (Kobajasiék egész nap az üzemanyagrendszerrel bajlódtak).

A többiek viszont hamarosan újra zöld jelzést kaptak, és folytathatták mára tervezett tesztprogramjukat az egyre inkább javuló körülmények közepette. Délelőtt tíz óra magasságában Alonso és a Ferrari már a slick gumikat is megkockáztatta, és példájukat a többiek is gyorsan követték.

A slick gumikkal néhány percre ismét Schumacher vette át a vezetést, de Button sem tétlenkedett, és egy 1:22:6-os idővel újra az élre állt. Az 1:22-es határt elsőként Alonsónak sikerült áttörnie, ám a spanyol is alig negyedórán át számított listavezetőnek, ekkor ugyanis ismét jött Button, és előrukkolt egy 1:21:435-tel. Fél óra elteltével a brit tovább javította idejét, és bement 1:21 alá, ami egyben azt is jelentette, hogy már csak egy másodperccel maradt el mclarenes csapattársa, Hamilton múlt heti leggyorsabb idejétől.

Dél magasságában Kovalainen is újra csatlakozott a mezőnyhöz a Lotusszal. Button ideje egyébként sokáig megközelíthetetlennek tűnt a többiek számára, ám körülbelül egy óra elteltével Alonso egy igen tekintélyt parancsoló tizenöt körös etapot produkált a Ferrarival, amelynek során csupán egy körben csúszott 1:21 fölé az ideje, és a vezetést is átvette egy 1:20:115-ös idővel.

Alonsónak ma is minden szavát lesték a Ferrarinál



Egy újabb óra telt el, amikor Mark Webber állt élre a Red Bull Racinggel, előbb egy 1:20:022-es, majd egy 1:19:3-as bombaidővel, ami már Hamilton múlt heti leggyorsabb körén is túltett, és így a jerezi tesztsorozat eddigi leggyorsabb köridejének számít. A tárgyszerűség kedvéért jegyezzük meg, hogy az ausztrál ezt az idejét egy mindössze három körből álló etap első körében futotta meg. Később azonban Webber tovább faragott a legjobb köridőből, és egy 1:19:299-cel jelezte, nem egyszeri véletlent jelentett előző gyorsköre.

Az utolsó órában Webber idejét már senki nem tudta megközelíteni, a pénteki tesztnapot tehát az ausztrál az eddigi leggyorsabb jerezi idővel zárta az élen. A második helyen a ferraris Alonso, a harmadikon a mclarenes Jenson Button követte őt.

A nap legszorgalmasabb versenyzőjének a negyedik legjobb idővel záró Nico Hülkenberg bizonyult, aki ma versenybeállításokat tesztelt a Williamsszel, mindenféle technikai hiba nélkül. A kétszeres világbajnok Alonso nemcsak a leggyorsabb körök, de a teljesített kilométerek tekintetében is a második helyen zárta a napot, a ferraris mindössze hat körrel maradt el Hülkenberg 138 körös teljesítményétől.

A mezőny másik spanyolja, Jaime Alguersuari sem tétlenkedett - 120 körével a nap harmadik legaktívabb pilótájának bizonyult. A Toro Rosso versenyzője egyébként elsősorban az autó fékrendszerén és az aerodinamikai beállításokon dolgozott.

Hülkenberg, Alonso és Alguersuari mellett Webber, Button és Kubica is a száz körös álomhatár fölött zárták a napot, ami jól mutatja a pilóták munkakedvét a jó idő beálltával.

A meteorológusok szerencsére szombatra is hasonlóan jó időt jósolnak Jerezben, így várhatóan holnap is nyüzsgő mezőnyre számíthatunk a pályán.


Teszteredmények, Jerez, 2010. 02. 19.


Pilóta Csapat Modell Köridő Hátrány Különbség
az előzőhöz
Kör
1 M. Webber Red Bull Racing RB6 1:19.299 -.--- -.--- 115
2 F. Alonso Ferrari F10 1:20.115 +0.816 +0.816 132
3 J. Button McLaren-Mercedes MP4-25 1:20.394 +1.095 +0.279 101
4 N. Hülkenberg Williams FW32 1:21.432 +2.133 +1.038 138
5 M. Schumacher Mercedes W01 1:21.437 +2.138 +0.005 79
6 R. Kubica Renault R30 1:21.916 +2.617 +0.479 100
7 A. Sutil Force India VJM03 1:21.939 +2.640 +0.023 69
8 K. Kobajasi BMW Sauber C29 1:22.228 +2.929 +0.289 28
9 J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:22.564 +3.265 +0.336 120
10 L. di Grassi Virgin VR-01 1:23.504 +4.205 +0.940 34
11 H. Kovalainen Lotus T127 1:23.521 +4.222 +0.017 68



 
Mindent a Forma1-ről

A Forma1-ről
Zászlók

Egy versenyhétvége
A világbajnokságok
Nagydíjak
Csapatok
Versenyzők
Hol közvetítik?
A Forma1 költségei
A Forma1 kisokos
A Forma1 szótár

 
Forma1 történelem

F1 történelem
(1950-2006)

Nagy köszönet az F1hírek.hu -nak

 
Tesztek 2010-2011
 
Bemutatók

Bemutatók 2010:

 
A honlap indulása ennyi ideje volt:
 
Visszaszámláló

The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A pályák 2010-ben:

A 2010-es idény helyszínei:

 

/ Név Helyszín Időpont
1. Bahrein Bahreini GP
Manama Március 14.
2. Ausztrália Ausztrál GP
Melbourne Március 28.
3. Malajzia Maláj GP
Sepang Április 4.
4. Kína Kínai GP
Sanghai Április 18.
5. Spanyol Spanyol GP
Barcelona Május 9.
6. Monaco GP
Monaco Május 16.
7. Török Török GP
Istambul Május 30.
8. Kanadai GP
Montreal Június 13.
9. EU Európai GP
Valencia Június 27.
10. UK Brit GP
Silverstone Július 11.
11. Germany Német GP
Hockenheim Július 25.
12. Magyar Magyar GP
Mogyoród Augusztus 1.
13. Belgium Belga GP
Spa Augusztus 29.
14. Italy Olasz GP
Monza Szeptember 12.
15. Szingapúr Szingapúri GP
Szingapúr Szeptember 26.
16. Japán Japán GP
Suzuka Október 10.
17. Koreai GP
Jeonnam Október 24.
18. Brazil Brazil GP
Interlagos November 7.
19. UAE Abu-Dzabi GP Yas Land November 14.

 

 
Kereső
G-Portal kereső

 

Szoftverkereső

 
Szavazz!!
Felmérés!
Ki lesz a 2010-es világbajnok?

Jenson Button (28 / 31%)
Rubens Barrichello (1 / 1%)
Sebastian Vettel (18 / 20%)
Mark Webber (10 / 11%)
Kimi Räikkönen (3 / 3%)
Lewis Hamilton (6 / 7%)
Felipe Massa (6 / 7%)
Fernando Alonso (14 / 16%)
Nico Rosberg (2 / 2%)
Vagy valaki más (2 / 2%)

Szavazatok száma: 90

Létrehozás időpontja:
2009-10-23 13:04:09

Szavazás lezárva:
2022-08-15 15:36:58


Lezárt szavazások
 
Az utolsó módosítás ideje:
 
Üdvözöllek!
 
Az idő
 
Chat
 
Forma1-es versenyők honlapjai
 
Az F1-es csapatok honlapjai
 
A-stat számláló
 
Honnan jöttek a látogatók
 
Valuta váltó


=
 
Innen jöttek a látogatók
free counters
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?